0
0
Coș de cumpărături: 0.00L

Coșul de cumpărături este gol

Ai nevoie de ajutor ? +373 7950 2522

Întrebări frecvente

Informaţiii și căutarea produsului

Cum se folosești funcţia „Căutare”?

Puteţi căuta informațiile necesare după:

1. Modelul auto. Nu trebuie să introduceţi toate cele trei elemente - marca, modelul şi anul de fabricaţie al maşinii în câmpul de căutare. Pentru a găsi rapid un anumit model, este suficient să introduceţi câteva caractere ale denumirii.

2. Codul produsului. Puteţi introduce în câmpul de căutare codul catalogului de produse sau a piesei originale, precum şi codurile diferiţilor altor furnizori. De asemenea, puteţi introduce codul incomplet al produsului. Important este să nu confundaţi amplasarea câmpurilor de căutare .

3. Denumirea produsului. Cum să găsiți rapid un anumit produs după denumire? Introduceţi cel puţin primele patru caractere ale denumirii produsului în câmpul filtrulu denumirii.

Ce înseamnă literele L şi R în codul produsului?

Ultima literă a codului fiecărui produs indică pentru ce parte a maşinii este destinată această piesă. Litera L înseamnă „Stânga” - partea stângă a maşinii, care este şi partea şoferului. Litera R înseamnă „Dreapta” - partea dreaptă a maşinii, care este şi partea scaunului pasagerului. De exemplu, ultima literă L din codul produsului PCR10056BL înseamnă că piesa este destinat pentru partea şoferului.

Ce înseamnă marcajele de calitate a produsului O, Q, PC, PT, PQ, PJ, P?

O - (5 ★ ) piese originale folosite la asamblarea maşinii la fabrică;

Q - (5 ★) similar piesei originale;

RS - (4 ★) echivalent piesei originale, a cărei calitate este certificată de Centro Zaragoza ;

PT - (4 ★) piese certificate pentru calitate de către Thatcham sau TÜV.

PQ - (4 ★) piese certificate pentru calitate de către producător/furnizor - calitatea corespunde calităţii primei instalări;

PJ - (3,5 ★) piese neoriginale de bună calitate;

P - (2 ★) piese neoriginale;

Ridicarea personală a produselor

Ridicarea produselor de la un magazin fizic?

Produsele pot fi ridicate de la magazinele fizice Caraus ED SRL (Автостекла) , situat la adresa

Filiala 1 Chisinau, str.Gradina Botanica, 9

Filiala 2 Chisinau, str. Calea Iesilor, 14/3

Filiala 3 Chisinau str. Sokoleni, 1

Filiala 4 Stauceni, str. Dumbravei, 27

Cum pot afla că bunurile au fost trimise sau sunt gata pentru ridicare personală?

Clienţii sunt informaţi la telefon despre bunurile care sunt gata de ridicare personală.

Returnarea

Care este termenul limită pentru returnarea produsului?

Persoanele fizice pot returna bunurile în termen de 14 zile calendaristice, angrosiștii - în termen de 21 de zile calendaristice.

Ce produse nu pot fi returnate?

Toate produsele pot fi returnate, cu excepţia articolelor electrice/electronice originale şi de calitate.

Se poate returna un produs defect?

Da, un produs defect poate fi returnat. Vă rugăm, să comunicați despre produsul defect achiziţionat/livrat în termen de 1 zi lucrătoare de la data ridicarii produsului. Dacă a fost descoperit un defect al produsului în timpul sau după instalarea acestuia, vă rugăm, să raportaţi acest lucru cât mai repede posibil.

Cum să returnez un produs defect?

1. Vă rugăm, să comunicați cu operatorul la un numar de telefon despre produsul defect care a fost achiziţionat în termen de 1 zi lucrătoare de la data ridicarii produsului.

2. Înainte de expedierea produsului defect, vă rugăm, să completaţi formularul de returnare şi să îl trimiteţi prin e-mail la adresa info@signeda.md Click aici pentru a descărca formularul de returnare.  

3. În formular, menționați în mod obligatoriu codul semnat al produsului care se returnează din catalogul Signeda şi ataşaţi o fotografie a produsului cu defecte vizibile.

Trebuie să completez formular de returnare pentru a returna produsul defecte?

Da. Vă rugăm, să trimiteţi operatorului formularul completat prin e-mail la adresa info@signeda.md