0
0
Coș de cumpărături: 0.00L

Coșul de cumpărături este gol

Ai nevoie de ajutor ? +373 7950 2522
  • Regulile magazinului online
Dispoziții generale

1.1. Prezentele reguli de tranzacționare (în continuare - Regulile) stabilesc drepturile, obligațiile și responsabilitățile reciproce ale persoanei care cumpără produsele din magazinul online www.signeda.md (în continuare - Cumpărătorul) și SRL Caraus ED (în continuare - Vânzătorul). Prin achiziționarea de produse din magazinul online, Cumpărătorul este de acord cu aceste Reguli.

1.2. Contractul de cumpărare și vânzare de produse între Cumpărător și Vânzător (în continuare - Contractul) se consideră încheiat din momentul în care Cumpărătorul, după ce a creat un coș de cumpărături în magazinul online, achitat avansul comenzii și a luat cunoștință de prezentele Reguli, face clic pe butonul „Confirmați comanda de produse”. După ce Cumpărătorul a efectuat acțiunile menționate mai sus, Vânzătorul confirma comanda la numarul de telefon specificat de Cumpărător și că respectiva comanda a fost acceptată și indică prețul exact al produselor.

Drepturile și obligațiile Părților

2.1. Cumpărătorul are dreptul de a achiziționa Produsele din magazinul online în conformitate cu prezentele Reguli și cu legislația din Republica Moldova

2.2. Cumpărătorul (consumatorul) are dreptul de a refuza contractul de achiziție și vânzare de produse încheiat în magazinul online cu Vânzătorul (cu excepția cazului în care contractul de vânzare a fost încheiat pentru furnizarea de înregistrări audio și/sau video (fonograme, înregistrări audiovizuale) pe diferite suporturi video și audio, furnizarea de programe de calculator, în cazul în care Cumpărătorul a încălcat protecția ambalajului, furnizarea de ziare, reviste sau alte publicații periodice, participarea la jocuri și loterii; prestarea de servicii, în cazul în care, în conformitate cu acordul Cumpărătorului, contractul de vânzare-cumpărare a început să fie pus în aplicare înainte de un termen de șapte zile lucrătoare; produse care au fost create în conformitate cu o comandă individuală a Cumpărătorului sau care au fost în mod evident adaptate pentru acesta sau care, conform naturii lor, nu pot fi returnate Cumpărătorului din cauza pierderii (distrugerii) calităților produsului, care sunt foarte perisabile sau în cazul în care data de expirare a acestora a fost depășită). Acest lucru trebuie să fie notificat în scris Vânzătorului în termen de 7 zile lucrătoare de la data livrării produselor. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare de produse încheiat cu Vânzătorul numai în cazul în care produsele sunt de bună calitate, nu au fost deteriorate și nu și-au schimbat în mod substanțial aspectul.

2.3. Produsele electronice nu beneficiază de garanție și nu pot fi returnate (în conformitate cu normele de returnare și schimb de articole din Republica Lituania).

2.4. Cumpărătorul are alte drepturi și obligații stabilite în prezentele norme și în legislația Republicii Lituania.

2.5. Cumpărătorul se obligă să plătească prețul Produselor și livrarea acestora în termenul stabilit și să accepte produsele comandate.

Drepturile și obligațiile Părților

3.1. Vânzătorul se angajează să creeze toate condițiile pentru ca Cumpărătorul să folosească în mod corespunzător serviciile oferite de magazinul online, dar Vânzătorul nu garantează că magazinul online va funcționa în mod continuu sau că transmiterea datelor va fi neîntreruptă și nu va fi răspunzător pentru inexactitățile minore.

3.2. Vânzătorul se obligă să livreze produsele comandate de Cumpărător la adresa filialelor SRL Caraus ED  în termenul stabilit.

3.3. În cazul în care Vânzătorul nu poate livra produsele (bunurile) comandate de către Cumpărător din motive importante sau din cauza unor probleme tehnice, Vânzătorul se angajează să ofere Cumpărătorului un produs analog, iar dacă Cumpărătorul refuză să accepte produsul analog (similar în natura sa), să returneze banii plătiți de către Cumpărător în termen de 10 zile lucrătoare. În acest caz, Vânzătorul este exonerat de răspundere pentru nelivrarea produselor.

3.4. În cazul în care Cumpărătorul încearcă să afecteze activitatea magazinului online și buna funcționare a acestuia, Vânzătorul are dreptul de a restricționa și/sau de a suspenda accesul Cumpărătorului la activitatea magazinului online și/sau de a anula înregistrarea Cumpărătorului în magazinul online, fără o notificare prealabilă a Cumpărătorului.

3.5. Vânzătorul are dreptul de a modifica unilateral aceste Reguli. Regulile modificate intră în vigoare din momentul publicării lor pe magazinul online și sunt valabile pentru toate contractele de vânzare-cumpărare încheiate după publicarea Regulilor.

3.6. Vânzătorul are, de asemenea, alte drepturi și obligații specificate în Regulile și legislația Republicii Moldova.

Preț și plăți

4.1. Prețul final al Produselor indicat în magazinul online, adică prețul indicat include cota valabilă a taxei pe valoarea adăugată

4.2. Cumpărătorul se angajează să plătească Produsele în termen de 1 (o) zi lucrătoare în forma oferită de Vânzător. În cazul în care Cumpărătorul nu plătește prețul specificat în termenul stabilit, se consideră că acesta refuză să execute contractul și, prin urmare, Vânzătorul are dreptul de a suspenda executarea comenzii.

4.3. Cumpărătorul poate plăti Vânzătorului produsele selectate și comandate în magazinul online în doua moduri:

    4.3.1. În numerar la filiala companiei Caraus ED (avans 100%) Cu această metodă de plată, comanda începe imediat, 

    4.3.2. Prin transfer bancar penru persoane juridice

4.4 Factura va fi emisă de către Vânzător după ridicarea produselor.

Returnarea produselor

NOTĂ:

- Magazinul online Caraus ED va accepta cu un zâmbet produsele achiziționate în magazin dacă perioada de returnare nu depășește 14 zile calendaristice.

6.1. În cazul în care Cumpărătorul (consumatorul) se retrage din contractul de vânzare-cumpărare a produselor, astfel cum se prevede la Articolul 2.2 din prezentele Reguli, produsele vor fi returnate pe cheltuiala Cumpărătorului. Banii plătiți de către Cumpărător pentru livrarea produselor (cu excepția costurilor suplimentare suportate dacă alegeți o metodă de livrare care nu este cea mai ieftină oferită de noi) sunt restituiți în termen de 14 zile calendaristice de la notificarea scrisă de retragere a Cumpărătorului, cu condiția ca produsele să fie returnate Vânzătorului.

6.2. Produsele se returnează în ambalajul original de transport, împreună cu documentele privind produsele (inclusiv cardul de garanție, în cazul în care acesta a fost furnizat împreună cu produsele). Rambursarea trebuie să fie însoțită de o factură de TVA și/sau de un cec de casierie și de o cerere de rambursare completată, care poate fi tipărită aici: https://goo.gl/yBYc1u .

6.3. Cumpărătorul este responsabil pentru asamblarea și ambalarea corespunzătoare a produselor returnate. În cazul în care produsele nu sunt completate și (sau) ambalate corespunzător, Vânzătorul nu va accepta produsele returnate. Acest lucru este valabil și pentru produsele care sunt returnate ca „depozit”, de exemplu, etriere de frână, demaror etc. (când comanda de produse, apare un câmp suplimentar numit „Depozit”, acesta este returnat numai în cazul în care articolul returnat corespunde tuturor cerințelor producătorului. Contactați-ne telefonic sau prin e-mail pentru a afla cerințele exacte).

6.4. Produsele nu sunt preluate dacă au fost folosite, deteriorate și/sau dacă și-au pierdut aspectul (modificările aduse aspectului produselor sau ambalajului acestora, care au fost necesare pentru a inspecta produsele, nu sunt considerate modificări substanțiale ale aspectului produselor).

6.6. În cazul în care produsul livrat nu îndeplinește cerințele de calitate, cumpărătorul aplică în conformitate cu contactele generale de la www.signeda.md

6.7 Produsele de calitate comandate conform unei comenzi speciale nu sunt acceptate înapoi sau schimbate. În cazul în care clientul refuză să cumpere pachetele comandate și livrate în conformitate cu specificațiile din comandă, banii plătiți nu sunt rambursabili.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

7.1. Cumpărătorul este de acord că, prin apăsarea butonului „Confirmați comanda de produse”, furnizează datele sale personale pentru ca Vânzătorul să prelucreze datele respective în scopul identificării Cumpărătorului, încheierii de contracte, executării contractelor (comerț online) și marketing direct. Vânzătorul confirmă faptul că codul personal al Cumpărătorului (persoană fizică) nu va fi utilizat de către Vânzător în scopuri de marketing direct.

7.2. Cumpărătorul confirmă că, prin apăsarea butonului „Confirmați comanda”, este informat cu privire la dreptul său de a accesa datele cu caracter personal prelucrate de către Vânzător, dreptul său de a solicita corectarea, distrugerea datelor sale cu caracter personal sau suspendarea prelucrării datelor sale cu caracter personal atunci când datele sunt prelucrate cu încălcarea cerințelor legale, precum și cu privire la faptul că Cumpărătorul poate să nu își dea consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

7.3. Cumpărătorul confirmă că, prin apăsarea butonului „Confirmați comanda", Cumpărătorul știe că are dreptul de a refuza să furnizeze datele sale, dar înțelege că datele cu caracter personal sunt necesare și obligatorii pentru identificarea Cumpărătorului în scopul încheierii unui contract de vânzare-cumpărare (comerț pe internet), executarea acestuia și dacă Cumpărătorul nu este de acord cu prelucrarea datelor în scopurile menționate mai sus, Vânzătorul nu va putea să încheie și/sau să execute contractul de vânzare.

7.4 Toate regulile sunt discutate în documentul „Reguli de prelucrare a datelor cu caracter personal”.

Trimiterea de informații

8.1. Vânzătorul trimite toate notificările la adresa de e-mail sau la numarul de contact furnizat în formularul de înregistrare al Cumpărătorului 

8.2. Cumpărătorul trebuie să trimită toate notificările și întrebările la adresa specificată în secțiunea „Contacte” de pe magazinul online al Vânzătorului.

Responsabilitatea

9.1. Cumpărătorul este responsabil pentru acuratețea datelor furnizate în formularul de înregistrare, își asumă responsabilitatea pentru consecințele și consecințele datelor incorecte / eronate furnizate în formularul de înregistrare.

9.2. Părțile sunt răspunzătoare pentru încălcarea contractului de vânzare-cumpărare încheiat în magazinul online în conformitate cu procedura stabilită prin legislația ale Republicii Moldova.

Comandați produsul în conformitate cu mostra

10.1 În cazul în care produsele prezentate în catalogul www.signeda.md nu sunt disponibile în depozitele UAB „Signeda” sau oferta de produse este prezentată în conformitate cu o cerere separată, iar cumpărătorul dorește să achiziționeze produsele - contractul se încheie în baza  din Codul Civil al Republicii Moldova.

    10.1.1. Contractul de vânzare-cumpărare cu consumatorul poate fi încheiat în funcție de mostrele de articole oferite Cumpărătorului de către Vânzător (descrierea produselor, cataloage de produse, modele etc.).

    10.1 2 Cu excepția cazului în care legea sau contractul prevede altfel, contractul încheiat în funcție de mostrele de articole se consideră încheiat în momentul în care Vânzătorul livrează articolele la locul specificat în contract, iar în cazul în care locul de livrare nu este specificat în contract - la domiciliul consumatorului.

    10.1.3. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract în conformitate cu mostrele de produse înainte de transferul produselor. Cu toate acestea, în acest caz, Cumpărătorul trebuie să ramburseze costurile necesare suportate de Vânzător în legătură cu executarea Contractului înainte de retragere, cu excepția cazului în care Contractul prevede altfel.

10.2. Atunci când comandă produsele, Vânzătorul SRL Caraus ED poate solicita Cumpărătorului să plătească bunurile în avans 100%

Dispoziții finale

12.1. Legislația Republicii Moldova se aplică prezentelor Reguli.

12.2. Toate dezacordurile care decurg din și/sau sunt legate de contractul de vânzare-cumpărare dintre Cumpărător și Vânzător se rezolvă prin negocieri. În cazul în care nu se ajunge la un acord, dezacordurile se soluționează în conformitate cu procedura stabilită prin legislația Republicii Moldova.